Bu yaziyi izmir-istanbul arasi 8 saat suren bir otobus yolculugundan ve bursa-gemlik arasi bir yerden yaziyorum. Dunya uzerinde bir noktadan bir digerine maalesef her zaman en kisa yol olan dogru uzerinde gidemiyoruz. Ayrica seyahat etmenin bu kadar uzun surmesi de sinir bozucu. Ucakla daha kisa olabilir, mi? Ucaga binmek icin evden- ki evine gore degisir- 2 saat once cikiyorum. Ucak genellikle en az 15 dk rotar yapiyor. Yaklasik 1 saat suren 1 yolculuk ve daha sonra izmir icerisinde 45 dk. En az 4 saat! Hani izmir-istanbul arasi 1 saatti?
Bir once ucakla gittigimde tam 6 saat surmustu toplam yolculuk.
Seyahat suresi konusunda gecmis nesle gore sansli ama gelecek nesle gore sanssiz hissediyorum. Hele bir de yurt disi seyahatine cikiyorsaniz... Pasaport, vize, ucak!... Zaten aklimizin alamayacagi kadar buyuk olan bu evrende kucuk bir nokta olan gezegenin, gorece olarak daha kucuk metrekarelerine tikilmis yasiyoruz. Bunun yaninda, cagimizda belki gelismis ulkeler icin birmit olan ama dunyanin cogu yerinde hala gecerli olan bir durum daha var: dogdugu koydenhic cikmadan koyun mezarligina gomulen insanlar..
Sahsen kendi babannem sanirim buna bir ornek olabilir. Koyden cikti elbet ama sadece 30 km uzakliktaki sehirdi tek ciktigi yer.
Kisitli metrekareler ufkumuzun da kisitlanmasina sebep oluyor.
Yol boyunca 3 film ve house md'nin son bolumunu izledim.
Ayrica, sene olmus 2012 halen otobuslerde dogru duzgun calisan bir klima olmaz mi arkadas? İsiniyor, soguyor, terleme ve usume!..
Ve yarin pazartesi. Servis, penceresiz ofis, sodexho ile yenen yemek, servis... ama gergin olmamak gerek. Tadini cikartmak istiyorum. :):) is yerinde house vari bir ortam yaratabilsem, ki kimseye zarar vermeden yapmak isterdim bunu:):)
Gezi edebiyatina yapmis oldugum bu futursuz katki sanirim burada sona eriyor. Cunku, cagimizda hemen hemen herkesin muzdarip oldugu akilli telefon sarj problemim var.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder