29 Aralık 2010 Çarşamba

29 Aralık Galatasaray CC-Fenerbahçe Ülker Maçı

Bir tutkudur Galatasaray.
Aslında pek takip etmem basket maçlarını. İlk 5'i sayamam. Ama yine de bu akşam maçı, bir fenerbahçe taraftarı olan eşimle beraber seyrettik. Öncelikle Tutku Açık olmak üzere bütün takıma teşekkür ediyorum. Taraftara gelince, basket maçında cim bom gol diye bağırmasalardı daha iyi olacaktı. Ayrıca, hala sahaya yabancı madde atan insanlar var. Fenerin koçu itiraz etti bağırdı diye su şişeleri attılar. Ne oldu? Adam teknik faul aldı; biz maçı kopardık. Orada ya hakemler içeri falan girseydi kim zararlı çıkacaktı? Küfür de olmasaydı hani çok şukela olacaktı...
Spormax kanalı, maç yayını süresince ekran scoreboard'ında sorun yaşadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder